Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014

Αυθεντικός Μαραθώνιος: Ρεκόρ και Χρυσό Μετάλλιο για τον Τουρισμό


                                                                                                




         Υπογράφει
                                                                                               ο Γιώργος Καραχάλιος
     Δημοσιογράφος – Φιλόλογος




Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας: Μια μεγάλη αθλητική συνάντηση με σημαντικές προεκτάσεις για πολλούς τομείς και ειδικότερα για τον Τουρισμό της Ελλάδας.

Το φετινό ρεκόρ αύξησης των δρομέων που συμμετείχαν στο Μαραθώνιο έφερε και το ρεκόρ στο… Μαραθώνιο ανάκαμψης των ξενοδοχείων.

Άλλωστε, η διαδρομή του Μαραθωνίου της Αθήνας θεωρείται η πιο Ιστορική και μία από τις δυσκολότερες σ’ όλο τον κόσμο. Και είναι επόμενο να συγκεντρώνει πλήθος δρομέων και ξένων συμμετοχών και να αποτελεί ταυτόχρονα ένα από τα κεντρικά θέματα των διεθνών Μέσων Ενημέρωσης.

Και τούτο, καθώς ο αυθεντικός Μαραθώνιος αποτελεί – εκτός των άλλων – μια ελληνική υπόθεση που προσελκύει το ενδιαφέρον όχι μόνον των πάσης φύσεως τουριστών, αλλά και των απανταχού celebrities.

Είναι μια ετήσια «αφορμή»:

·        να προβληθεί η Ελλάδα
·        να ενισχυθεί η αποκτηθείσα ήδη δυναμική του τουρισμού
·        να βρεθεί η ελληνική πρωτεύουσα στο επίκεντρο της παγκόσμιας δημοσιότητας
·        να αναβαθμισθεί το εθνικό τουριστικό προϊόν και
·        να εμπεδωθεί στη συνείδηση της παγκόσμιας τουριστικής κοινότητας πως η Ελλάδα βρίσκεται στο προσκήνιο και αναβαθμίζεται διαρκώς σε υποδομές, ποιότητα και τουριστικό προϊόν, κερδίζοντας την αναγνώριση των επισκεπτών της.


 



Πολλαπλά λοιπόν και φέτος τα οφέλη από τη διοργάνωση αυτού του κορυφαίου αθλητικού γεγονότος της πρωτεύουσας – του mega event, όπως είθισται να αποκαλείται – και ποικίλες συνάμα οι προσδοκίες για την απογείωση στον Τουρισμό, καθώς έχουν ήδη υπογραφεί έως σήμερα αρκετά σημαντικά συμβόλαια με τους μεγαλύτερους ανά χώρες tour operators.

Ωστόσο, όσο σημαντικά κι αν είναι αυτά τα συμβόλαια, κάποια στιγμή έχουν την «ημερομηνία λήξης» τους .

Αυτό που δεν έχει «ημερομηνία λήξης», είναι το όραμα για τον Τουρισμό, η δημιουργία, οι καινοτόμες παρεμβάσεις, η προοπτική και τα «φρέσκα μυαλά»…

Κι’ όπως στην κοινωνία υπάρχουν άνθρωποι, μεγάλοι στην ηλικία κι’ όμως εκπέμπουν περισσή ζωντάνια, αλλά και νέοι άνθρωποι που μυρίζουν ναφθαλίνη, σκόνη, μούχλα κι’ αράχνη… έτσι και στον Τουρισμό θα πρέπει να συνδυασθεί η πείρα των παλαιοτέρων του Τουριστικού Κλάδου με τον ενθουσιασμό των νέων!..



Δεν υπάρχουν σχόλια: