Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Με συναίσθημα, ψυχή κι αλήθεια…

Του Γιώργου Καραχάλιου
                                                            Δημοσιογράφου - φιλόλογου






Για σένα,
η πιο θερμή μου προσευχή,
Εσύ
είσαι η χαρά μου η πιο μεγάλη.
Σε πρωτογνώρισα,  μια μέρα μια στιγμή.
Σ΄ αγάπησα βαθιά μιαν άλλη.


Πρωταντικρίζοντας  εσέ,                                              
γλυκιά μου αγαπημένη,
στην πρώτη νιότη της ζωής
τη ζήση την τρελή,
σ΄ αγάπησα ειλικρινά,
γλυκιά μου αγαπημένη,
και σούδωσα το είναι μου,
αφού ήμουνα παιδί.                                                             


Αγάπη μούδωσες  τ’  Απρίλη δειλινό,
προμήνυμα αλησμόνητο του Μάη,
κραυγή στα μάτια, στην ψυχή
το    « Σ’   α γ α π ώ »
κι ύστερα ψίθυρος στα χείλη.


Δικός σου εγώ κι εσύ πάντα δική μου
το λένε οι χτύποι της καρδιάς, τα χάδια
μέχρι το θάνατο μαζί σου!...


Δεν υπάρχουν σχόλια: